..

Matte är just nu världens tråkigaste människa! Hon ligger hela tiden och sover, vill inte leka och när vi är ute och går så är hon så himla långsam och ojar sig hela tiden.... Skittrisst! Och vet ni vad hon skyller på - ett jäkla ryggskott!! Vad fasen är det liksom? Jag har aldrig hört talas om något ryggskott, och jag har då rakt inte sett någon skjuta henne i ryggen - hade jag varit med när idioten sköt henne i ryggen hade jag sett till att den personen fått ångra sig!

Fast lite synd är det om henne, och jag ska inte sticka under stol med att det är himla mysigt att ligga med henne i soffan.. Hon är rätt bra ända, min matte. Även om jag är så himla leksugen... Hoppas brorsan kommer hem snart så vi kan jaga varanda lite :)!

Tjillivippen



 
Updt. Gammelmatte är bäst! Medan matte ligger hemma och tycker synd om sig själv, äter chips och kollar TV så tog gammelmatte ut mig på en långpromenad :D! Vi gick ute vid åtta och är fortfarande inte hemma, det är ju skitball när matte är skadad (det tränas inte lika mycket heller, det tycker jag är gött)!
Matte hoppas dock att jag sköter mig (när sköter jag mig INTE undrar jag då) och att vi inte har gått vilse, jag och gammelmatte.
Med andra ord - jag kommer sova som en stock inatt :).

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0