All denna snö!

Jaa, inte mycket aktivitet inte, min rygg har fortfarande inte gett med sig utan det mesta gör ont hela tiden. Och med den här jäkla snön som aldrig slutar komma så blir det ju inte bättre. Men om jag vill att snön ska försvinna? Njaa, jag ÄLSKAR ju pudret, det vita härliga, glittrande pudret :). Sen bävar jag inför töandet, men om vi hoppar den slaskiga biten och går direkt på prunkande vår - ja då skulle jag nog kunna skippa vintern :).

Har börjat klicka in Gibbeman! Han börjar fatta grejen nu tror jag minsan :)! Så det ska bli roligt att lära sig hur man kan använda detta verktyg :). Tror att hundmötena kommer underlättas om ett tag när vi båda vant oss vid klickern... Ja, det var väl allt. Ska försöka få med lite kort snart också!

Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0