Utfyllnad.

Året är 2009 !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-Skaffat egen hund såklart :)!

 

2. Gav du några nyårslöften?
-Nej det tror jag inte, om jag gav några så hölls dom inte iallfall ;)


3. Blev någon/ några utav dina vänner föräldrar i år?
-Ida, kusin Elina, Anna...


4.Dog någon som stod dig nära?
-Nej :)!


5.Vilka länder besökte du i år?
-Jag har bara varit hemma i kära Svedala jag ;)

6. Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010?
-Hmm... En chef som håller vad han lovar!?


7. Finns det någon dag som du alltid kommer att minnas?
-27/10, då kom Gibson till mig <3

8. Vad var din största framgång 2009?
-Det måste väl vara att jag fick FYRA jobberbjudanden samma vecka ;)?

 

9. Största misstaget?
-Att jag tog serveringsjobbet framför städjobbet...


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
-Jag hade en djävulsk sommar med ett superinfekterad öga i fem veckor...

11. Bästa köpet?
-Gibson såklart :D!


12. Vad spenderade du mest pengar på?
-Snus och mat, en jäkla massa vin

13. Gjorde något dig riktigt glad?
-När jag fick Gibson, när städet ville ha mig på momangen, när jag fick VG på matteprovet (mitt första NÅGONSIN, VG i matte alltså) och en masa massa mer :)


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
-Som alla år med Viktor; Green eyes med Coldplay! Och Halo med Beyoncé

15. var du gladare eller mer ledsen under 2009?
-Jag är ganska glad för det mesta...

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
-JOBBAT!

17. Vad önskar du att du hade gjort i mindre utsträckning?
-Snusat? Näe, inget :)

18.  Hur tillbringar du julen 2009?
-Med familjen :)

19. Blev du kär i år?
-Näe, det har blev jag -06


20. Favoritprogram på tv?
-Alla program med tjockisar i!

21. Bästa boken du läst i år?
-Harlan Coben - Den enda lögnen!

22. Största musikaliska upptäckten i år?
-Oj, svår!

23. Något du önskade dig och fick?
-Ännu ett år med Virre <3, och Gibsin såklart :)!

24. Något du önskade dig och inte fick?
-Näe.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
-Jag kommer ärligt inte ihåg... Så vi var nog ute och svirade :P


26. Finns det något som kunde gjort ditt år bättre?
-En ärlig och bättre chef!

27. Vad fick dig att må bra?
-Viktor som alltid, och en jäkla massa annat :)! Det gäller att se saker från den ljusa sidan, då blir allt bättre :)!

28.vilken kändis var du mest sugen på 2009?
-Carmen Electra!


29. Vem saknade du?
-Sanja har jag ägnat några tankar åt iår faktiskt...

30. De bästa nya människorna du träffade?
-MARK <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0