Tåg.

Jag har så fruktansvärt ont i ryggen även om jag numera kan röra mig! Därav ganska torr uppdatering..

Men igår iallfall så skulle jag och Viktor hälsa på hans föräldrar i T-boda så då tog vi doggis med oss :). Så nu har han åkt tåg, vilket gick jättebra. Gibson var otroligt duktig även om det märktes att han var stressad :(. Fast vi blev lite osäkra när vi klev på tåget vart vi fick ta med Gibson så vi stannade innanför dörrarna och struntade i att leta upp en sittplats. Dock så låg världens ballaste Pitbull inne bland sätena som Gibbeman fick span på, men han kollade bara och inget mer :).

Annars så är jag och Gibson inlåsta på sovrummet idag då Viktor skaffat sig ett kontor, så nu ryker studion i vardagsrummet och det blir ett vardagsrum igen :D! Det innbär att vi kan sitta vid ett bord och äta, sitta i soffan och kolla TV och slippa hänga i sängen såfort man är hemma... Ett mycket bra beslut tycker jag :)!

Vi hörs :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0